- ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:1950103
- მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია: მარკეტინგის ბაკალავრი (Bachelor of Marketing)
პროგრამის მოცულობა: 240 კრედიტი (ECTS)
პროგრამის საფასური: 2650 ლარი
პროგრამის სტატუსი: აკრედიტებული
საგნები, რომლითაც ბარდება მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
ინგლისური ენა;
მათემატიკა ან ისტორია.
ციფრული მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ:
პროექტი – ციფრული მარკეტინგი – 180 კრედიტიანი პროგრამა
თუ ციფრული მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამით ხართ დაინტერესებული, შეავსეთ ფორმა დამატებითი ინფორმაციისა და სიახლეების მისაღებად
იმ შემთხვევაში, თუ აღარ გსურთ აღნიშნულის შესახებ ინფორმაციის მიღება, მოთხოვნა დააფიქსირეთ marketing@btu.