საბაკალავრო პროგრამები
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის საბაკალავრო პროგრამებზე ჩაბარება ხდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების საშუალებით
- ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:1950101
- მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია: ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი მენეჯმენტში (BBA in Management)
პროგრამის მოცულობა: 240 კრედიტი (ECTS)
პროგრამის საფასური: 2250 ლარი
პროგრამის სტატუსი: აკრედიტებული
საგნები, რომლითაც ბარდება მენეჯმენტის საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ისტორია.
დაინტერესების ფორმა
შეავსეთ დაინტერესების ფორმა და მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია BTU-ს საბაკალავრო პროგრამებისა და აბიტურიენტებისთვის დაგეგმილი აქტივობების შესახებ.
მენეჯმენტის საბაკალავრო პროგრამაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ:
ორი სადიპლომო პროგრამა
BTU-ს მენეჯმენტის საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტებს შესაძლებლობა აქვთ ბოლო, მეოთხე აკადემიური წლის ევროპის სხვადასხვა პარტნიორ უნივერსიტეტში გატარებით, ერთდროულად ორი უნივერსიტეტის დიპლომი მოიპოვონ.
- ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:1950102
- მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია: ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი ფინანსებში (BBA in Finance)
პროგრამის მოცულობა: 240 კრედიტი (ECTS)
პროგრამის საფასური: 2250 ლარი
პროგრამის სტატუსი: აკრედიტებული
საგნები, რომლითაც ბარდება ფინანსების საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა.
დაინტერესების ფორმა
შეავსეთ დაინტერესების ფორმა და მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია BTU-ს საბაკალავრო პროგრამებისა და აბიტურიენტებისთვის დაგეგმილი აქტივობების შესახებ.
ფინანსების საბაკალავრო პროგრამაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ:
ორი სადიპლომო პროგრამა
BTU-ს ფინანსების საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტებს შესაძლებლობა აქვთ ბოლო, მეოთხე აკადემიური წლის ევროპის პარტნიორ უნივერსიტეტში გატარებით, ერთდროულად ორი უნივერსიტეტის დიპლომი მოიპოვონ.
- ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:1950103
- მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია: მარკეტინგის ბაკალავრი (Bachelor of Marketing)
პროგრამის მოცულობა: 240 კრედიტი (ECTS)
პროგრამის საფასური: 2650 ლარი
პროგრამის სტატუსი: აკრედიტებული
საგნები, რომლითაც ბარდება მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ისტორია.
დაინტერესების ფორმა
შეავსეთ დაინტერესების ფორმა და მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია BTU-ს საბაკალავრო პროგრამებისა და აბიტურიენტებისთვის დაგეგმილი აქტივობების შესახებ.
ციფრული მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ:
- ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:1950104
- მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია: ინფორმაციული ტექნოლოგიების ბაკალავრი (Bachelor of Information Technologies)
პროგრამის მოცულობა: 240 კრედიტი (ECTS)
პროგრამის საფასური: 2650 ლარი
პროგრამის სტატუსი: აკრედიტებული
საგნები, რომლითაც ბარდება მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ფიზიკა.დაინტერესების ფორმა
შეავსეთ დაინტერესების ფორმა და მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია BTU-ს საბაკალავრო პროგრამებისა და აბიტურიენტებისთვის დაგეგმილი აქტივობების შესახებ.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების საბაკალავრო პროგრამაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ:
ორი სადიპლომო პროგრამა
BTU-ს საინფორმაციო ტექნოლოგიების საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტებს შესაძლებლობა აქვთ ბოლო, მეოთხე აკადემიური წლის პარტნიორ უნივერსიტეტში გატარებით, ერთდროულად ორი უნივერსიტეტის დიპლომი მოიპოვონ.
სტუდენტს შესაძლებლობა ეძლევა ძირითადი სასწავლო პროგრამის გარდა აირჩიოს და შეისწავლოს ერთ-ერთი დამატებითი პროგრამა:
სტუდენტს შესაძლებლობა ეძლევა აირჩიოს და შეისწავლოს ერთ-ერთი დამატებითი პროგრამა: