ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივესრიტეტის საბაკალავრო პროგრამებზე ჩაბარება ხდება ერთიანი ეროვნული გამოცდების საშუალებით
1. ბიზნესის ადმინისტრირება (მენეჯმენტი)
ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:
1950101მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია:
ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი მენეჯმენტში (BBA in Management)პროგრამის მოცულობა:
240 კრედიტი (ECTS)პროგრამის საფასური:
2250 ლარიპროგრამის სტატუსი:
აკრედიტებულისაგნები, რომლითაც ბარდება მენეჯმენტის პროგრამაზე
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ისტორია.დამატებითი ინფორმაცია:
2. ბიზნესის ადმინისტრირება (ფინანსები)
ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:
1950102მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია:
ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი ფინანსებში (BBA in Finance)პროგრამის მოცულობა:
240 კრედიტი (ECTS)პროგრამის საფასური:
2250 ლარიპროგრამის სტატუსი:
აკრედიტებულისაგნები, რომლითაც ბარდება ფინანსების პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა.დამატებითი ინფორმაცია:
3. ციფრული მარკეტინგი
ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი
1950103მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია:
მარკეტინგის ბაკალავრი (Bachelor of Marketing)პროგრამის მოცულობა:
240 კრედიტი (ECTS)პროგრამის საფასური:
2650 ლარიპროგრამის სტატუსი:
აკრედიტებულისაგნები, რომლითაც ბარდება მარკეტინგის საბაკალავრო პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ისტორია.დამატებითი ინფორმაცია:
4. საინფორმაციო ტექნოლოგიები
ერთიანი ეროვნული გამოცდების კოდი:
1950104მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაცია:
ინჟინერიის ბაკალავრი ინფორმატიკაში (Bachelor of Engineering in Informatics)პროგრამის მოცულობა:
240 კრედიტი (ECTS)პროგრამის საფასური:
2650 ლარიპროგრამის სტატუსი:
აკრედიტებულისაგნები, რომლითაც ბარდება საინფორმაციო ტექნოლოგიების პროგრამაზე:
ქართული ენა და ლიტერატურა;
უცხო ენა;
მათემატიკა ან ფიზიკა.დამატებითი ინფორმაცია:
დამატებითი პროგრამები
სტუდენტს შესაძლებლობა ეძლევა აირჩიოს და შეისწავლოს ერთ-ერთი დამატებითი პროგრამა: ბიზნესის ადმინისტრირება (მენეჯმენტი), საინფორმაციო ტექნილოგიები ან ციფრული მარკეტინგი