
კურსის აღწერა
AI ლექტორი – ინოვაციური პროდუქტი ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტისგან
ციფრული რეკლამის ძირითადი საფუძვლები (Digital Advertising Essentials)
კურსი შექმნილია იმისათვის, რომ მოგცეთ ინფორმაცია ციფრულ რეკლამირებასა და მის შემადგენელ კომპონენტებზე, ციფრული სამყაროს ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან და სწრაფად მზარდ დარგზე. ლექციების, პრაქტიკული სავარჯიშოებისა და რეალურ სამყაროში არსებული მაგალითების კომბინაციით, სტუდენტები შეისწავლიან ციფრული რეკლამირების პრინციპებს, ტექნიკისა და ხელსაწყოების შესახებ.
კურსის განმავლობაში სტუდენტები იმუშავებენ პროექტებზე, რომლებიც სტუდენტებს მისცემს შანსს გამოიყენონ თავიანთი ახლად შეძენილი ცოდნა და უნარები რეალურ სამყაროში და მიიღონ პრაქტიკული გამოცდილება კონკრეტულ სფეროში.
AI ლექტორი თავად ქმნის სასწავლო კურსს, რომელიც სხვადასხვა თემატიკის გარშემო აერთიანებს სილაბუსებს, ლიტერატურას, ტესტებს და სხვა დამხმარე რესურსს. აღსანიშნავია, რომ კურსის გავლა შეუძლიათ არა მხოლოდ უნივერსიტეტის სტუდენტებს, არამედ ყველა დაინტერესებულ მხარეს. კურსის მონაწილეები შეძლებენ ხარვეზების გარეშე, დამოუკიდებლად შეისწავლონ მათთვის სასურველი მოდული, დაწერონ ტესტი და მიიღონ უკუკავშირი შედეგების ან/და დაშვებული შეცდომების შესახებ. AI ლექტორი უნიკალური ინოვაცური პროდუქტია, რომელსაც რამდენიმე ფუნქციონალური მახასიათებელი აქვს:
- ექსპერიმენტებზე დაფუძნებული სწავლება;
- მაღალი დარგობრივი ექსპერტიზა;
- უწყვეტი ხელმისაწვდომობა;
- ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული ტემპით სწავლა;
- გაერთიანებული ციფრული სასწავლო სივრცე;
- პორტფოლიოსთვის გამოსადეგ პროექტებზე მუშაობის შესაძლებლობა.
BTU AI ლექტორი სტუდენტებს პერსონალიზებული სასწავლო გამოცდილების მიღებას სთავაზობს, რომელიც აკმაყოფილებს თითოეული მოსწავლის ინდივიდუალურ საჭიროებებს და არის უნიკალური პროდუქტი რეგიონის საგანმანათლებლო სივრცეში.
კურსის დეტალები
- ლექციები 12
- გამოკითხვა 13
- ხანგრძლივობა 12 კვირა
- დონე ყველა
- ენა English
- სტუდენტი 4
- შეფასება დიახ
მასალა
მასალა
- 5 Sections
- 12 Lessons
- 12 Weeks
- ციფრული რეკლამის შესავალი8
- 1.1Lesson 1: Introduction to Digital Advertising
- 1.2Test 1: Overview of digital advertising landscape5 Questions
- 1.3Lesson 2: Digital Advertising Terminology, Strategies, and Objectives
- 1.4Test 2: Digital Advertising Terminology, Strategies, and Objectives5 Questions
- 1.5Lesson 3: Consumer Behavior and Segmentation
- 1.6Lesson 4: Digital Advertising Platforms
- 1.7Test 4: Digital Advertising Platforms5 Questions
- 1.8Project activity 1: Targeted Social Media Campaign0 Questions
- პროგრამული რეკლამა და რეალურ დროში ვაჭრობა3
- საძიებო სისტემების მარკეტინგი (SEM)4
- დისპლეისა და სოციალური მედიის რეკლამა4
- კონტენტ მარკეტინგი და ნეითივ რეკლამა6
- 5.1Lesson 10: Content marketing
- 5.2Test 10: Content marketing5 Questions
- 5.3Lesson 11: Native advertising
- 5.4Test 11: Native advertising5 Questions
- 5.5Lesson 12: Integration of content marketing and native advertising in digital campaigns
- 5.6Final Project: Integrated Digital Advertising Campaign0 Questions