ციფრული მარკეტინგისა და ონლაინ გაყიდების დისტანციური ტრენინგები BTU-სგან
ტრენინგის მიზანია ხელი შევუწყოთ და დავეხმაროთ სტარტაპებსა და მცირე და საშუალო ზომის ბიზესს, თავიანთი პროდუქტისა თუ სერვისის ონლაინ გაყიდვად და ციფრული მარკეტინგის ეფექტიანად გამოყენებაში.
ტრენინგი ჩატარდება 13 და 14 აპრილს და მას უხელმძღვანელებს საერთაშორისო კრეატიული სააგენტო ADM-ის თანადამფუძნებლები.
დღე 1 – 13 აპრილი, 11:00 – 13:00
• რა განსხვავებაა ტრადიციულ და ციფრულ მარკეტინგს შორის
• როგორ შეიცვალა 2017 წლის შემდგომ Facebook-ის ალგორითმი
• რა ტენდენციებია 2020 წელს Facebook-ზე
• პოსტების ტიპები და მათი მნიშვნელობა
• Instagram VS Facebook
• Digital მარკეტინგის ტერმინები და მათი მნიშვნელობა
• რეკლამის ტიპები
დღე 2 – 14 აპრილი, 11:00 – 13:00
• როგორ გავაკეთოთ Facebook Shop-ი და დავაკავშიროთ საიტზე WooCommerce-თან
• როგორ დავაყენოთ Facebook Pixel და რაში გამოვიყენოთ
• როგორ მუშაობს Google Ads
• როგორ მოვახდინოთ Google-ში გვერდის პოზიციონირება
• როგორ გავხადოთ User ადაპტირებული ვებ-გვერდი
• რა უწყობს ხელს ონლაინ გაყიდვების ზრდას ვებ-გვერდიდან
• Facebook vs Google
• SEO ოპტიმიზაციის რეკომენდაციები