• სწავლა
    • სასწავლო პროგრამები
    • მოკლევადიანი პროგრამები
    • ტრენინგები და გადამზადება
    • კოდინგის სკოლა ქალებისთვის
    • გაცვლითი პროგრამები
    • უწყვეტი განათლება
    • აკადემიური კალენდარი
    • საფასური და დაფინანსება
  • მიღება
    • საბაკალავრო პროგრამები
    • სამაგისტრო პროგრამები
    • სადოქტორო პროგრამა
    • მობილობა
    • რეგისტრაცია
    • სპეციალური შეთავაზებები
      • BTU აბიტურიენტებისთვის
      • მაგისტრანტობის კანდიდატებისთვის
      • დოქტორანტობის კანდიდატებისთვის
  • კვლევა
    • საერთაშორისო თანამშრომლობა
    • განხორციელებული კვლევები
      • სამეცნიერო პუბლიკაციები
      • კვლევის ანგარიშები
      • სადისერტაციო ნაშრომები
      • სტუდენტური კვლევები
    • მიმდინარე კვლევები
    • მკვლევრები
    • სამეცნიერო პრემია
  • ბიბლიოთეკა
    • ელ.რესურსები
      • სამეცნიერო ბაზები
      • ელ. კატალოგი
      • სასარგებლო რესურსები
    • ცოდნის ბანკი
    • პლაგიატი
    • ბავშვებისთვის და ოჯახებისთვის
    • საერთაშორისო თანამშრომლობა
    • სამუშაო სივრცის დაჯავშნა
    • სარგებლობის წესები
  • ინოვაცია
    • მეწარმეობის ცენტრი
    • სტარტაპ კატალოგი
    • ლაბები
    • გლობალური სტარტაპ ფონდი
  • კარიერა
    • სტუდენტებისთვის
    • კურსდამთავრებულებისთვის
    • პარტნიორებისთვის
    • წარმატების ისტორიები
    • btu.cv.ge
BTU Classroom
შემოგვიერთდით
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
  • სიახლეები
  • წარმატების ისტორიები
  • კონტაქტი
  • English

შესვლა

დაგავიწყდათ პაროლი?

თუ ჯერ არ ხარ მომხმარებელი დარეგისტრირდი

რეგისტრაცია

თუ უკვე მომხმარებელი ხარ შესვლა

BTU
  • სწავლა
    • სასწავლო პროგრამები
    • მოკლევადიანი პროგრამები
    • ტრენინგები და გადამზადება
    • კოდინგის სკოლა ქალებისთვის
    • გაცვლითი პროგრამები
    • უწყვეტი განათლება
    • აკადემიური კალენდარი
    • საფასური და დაფინანსება
  • მიღება
    • საბაკალავრო პროგრამები
    • სამაგისტრო პროგრამები
    • სადოქტორო პროგრამა
    • მობილობა
    • რეგისტრაცია
    • სპეციალური შეთავაზებები
      • BTU აბიტურიენტებისთვის
      • მაგისტრანტობის კანდიდატებისთვის
      • დოქტორანტობის კანდიდატებისთვის
  • კვლევა
    • საერთაშორისო თანამშრომლობა
    • განხორციელებული კვლევები
      • სამეცნიერო პუბლიკაციები
      • კვლევის ანგარიშები
      • სადისერტაციო ნაშრომები
      • სტუდენტური კვლევები
    • მიმდინარე კვლევები
    • მკვლევრები
    • სამეცნიერო პრემია
  • ბიბლიოთეკა
    • ელ.რესურსები
      • სამეცნიერო ბაზები
      • ელ. კატალოგი
      • სასარგებლო რესურსები
    • ცოდნის ბანკი
    • პლაგიატი
    • ბავშვებისთვის და ოჯახებისთვის
    • საერთაშორისო თანამშრომლობა
    • სამუშაო სივრცის დაჯავშნა
    • სარგებლობის წესები
  • ინოვაცია
    • მეწარმეობის ცენტრი
    • სტარტაპ კატალოგი
    • ლაბები
    • გლობალური სტარტაპ ფონდი
  • კარიერა
    • სტუდენტებისთვის
    • კურსდამთავრებულებისთვის
    • პარტნიორებისთვის
    • წარმატების ისტორიები
    • btu.cv.ge
      • მთავარი
      • ჩვენ შესახებ
      • სიახლეები
      • წარმატების ისტორიები
      • კონტაქტი
      • English
    • BTU Classroom

ახალი ამბები

ციფრული მედიის სასერტიფიკატო პროგრამა

  • Categories ახალი ამბები
  • Date მაისი 14, 2019

სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია უდი­დე­სი ძა­ლაა, რომ­ლის გა­რე­შეც დღეს წარ­მა­ტე­ბუ­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბა ფაქ­ტობ­რი­ვად წარ­მო­უდ­გე­ნე­ლია. ის ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც კარ­გად ერ­კვე­ვი­ან მარ­კე­ტინ­გში, აც­ნო­ბი­ე­რე­ბენ სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­ის როლს ბიზ­ნე­სის გან­ვი­თა­რე­ბა­ში. სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია სა­ზო­გა­დო­ებ­რი­ვი აზ­რის ფორ­მი­ე­ბის­თვის და მათი სიმ­პა­თი­ის დამ­სა­ხუ­რე­ბის­თვის სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბაა. მისი მეშ­ვე­ო­ბით შე­გიძ­ლია ადა­მი­ა­ნებს გა­აც­ნო შენი პრო­დუქ­ტი, მათი კონ­ცენ­ტრა­ცია მის და­დე­ბით მხა­რე­ებ­ზე მო­ახ­დი­ნო, და­იმ­სა­ხუ­რო მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის ნდო­ბა, ეს ყვე­ლა­ფე­რი კი სწო­რი მარ­კე­ტინ­გის­თვის ძა­ლი­ან სა­ჭი­როა.

აქ­ტუ­ა­ლო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე დღეს ძა­ლი­ან ბევ­რი სას­წავ­ლო და­წე­სე­ბუ­ლე­ბა სთა­ვა­ზობს მსურ­ვე­ლებს კურსს სო­ცა­ლურ მე­დი­ა­ში. მა­ი­სი­დან კი ამ შე­საძ­ლებ­ლო­ბას სა­კუ­თარ სტუ­დენ­ტებს ბიზ­ნე­სი­სა და ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის უნი­ვერ­სი­ტე­ტი შეს­თა­ვა­ზებს. სა­წყის ეტაპ­ზე 20-მდე სტუ­დენ­ტი შეძ­ლებს სრუ­ლი­ად უფა­სოდ გა­ი­ა­როს – BTU Digital Media School-ის კურ­სი.

რო­გორც ბიზ­ნე­სი­სა და ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის უნი­ვერ­სი­ტე­ტის დე­კა­ნი ნინო ენუ­ქი­ძე გან­მარ­ტავს, უნი­ვერ­სი­ტე­ტი მუდ­მი­ვად ცდი­ლობს, სა­კუ­თარ სტუ­დენ­ტებს წარ­მა­ტე­ბის მი­საღ­წე­ვად ყვე­ლა წი­ნა­პი­რო­ბა შე­უქ­მნას.

„ჩვენ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რომ სტუ­დენ­ტე­ბი არ ჩა­მორ­ჩნენ თა­ნა­მედ­რო­ვე ტენ­დენ­ცი­ებს. სწო­რედ ამი­ტომ სა­ბა­კა­ლავ­რო სტან­დარ­ტუ­ლი პროგ­რა­მის პა­რა­ლე­ლუ­რად ვთა­ვა­ზობთ სხვა­დას­ხვა დამ­ხმა­რე კურ­სებს, რომ­ლე­ბიც მათ სა­მო­მავ­ლო საქ­მი­ა­ნო­ბა­ში მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად და­ეხ­მა­რე­ბა. ერთ-ერთი ასე­თი კი სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­ის კურ­სია, რო­მე­ლიც მა­ი­სის თვე­ში და­ი­წყე­ბა და საკ­მა­ოდ ინ­ტენ­სი­უ­რი 10 შეხ­ვედ­რა ჩა­ტარ­დე­ბა. რაც ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, კურსს სტუ­დენ­ტე­ბის­თვის სრუ­ლი­ად უფა­სოდ ვა­კე­თებთ,“ – გან­მარ­ტავს ნინო ენუ­ქი­ძე.

სა­სერ­თი­ფი­კა­ტო პროგ­რა­მა 10 შეხ­ვედ­რის­გან შედ­გე­ბა, რო­მელ­თა გან­მავ­ლო­ბა­შიც სტუ­დენ­ტე­ბი შემ­დეგ თე­მებს გა­ივ­ლი­ან: Google Ads, Facebook Ads, Email Marketing, მზა პლათ­ფორ­მე­ბი, სა­ი­ტის დი­ზა­ი­ნი, Social bakers, Facebook analytics, კონ­ტენ­ტის შექ­მნის პრინ­ცი­პე­ბი,სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია კამ­პა­ნი­ე­ბი. კურსს კი სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­ის ექ­სპერ­ტი და ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის სპე­ცი­ა­ლის­ტი გი­ორ­გი კენ­ჭუ­აშ­ვი­ლი წა­რუ­ძღვე­ბა.

„პირ­ველ რიგ­ში, ეს პრო­ექ­ტი ახალ­გაზ­რდებს და­ეხ­მა­რე­ბა, ზუს­ტად გან­სა­ზღვრონ, თუ რა უნდა გა­ით­ვა­ლის­წი­ნონ, რო­დე­საც საქ­მე სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ას ეხე­ბა. შე­საძ­ლებ­ლო­ბა მი­ე­ცე­მათ გა­ი­გონ: რო­გორ უნდა იმოქ­მე­დონ, თუ სურთ რომ კამ­პა­ნი­ამ კარ­გი შე­დე­გი გა­მო­ი­ღოს, და რო­გორ არ უნდა მო­იქ­ცნენ არა­ვი­თარ შემ­თხვე­ვა­ში. ექ­ნე­ბათ წვდო­მა, Facebook Ads-ისა და Google Ads-ის აკა­დე­მი­ის მა­სა­ლებ­თან ქარ­თულ ენა­ზე, ის­წავ­ლი­ან, რო­გორ გა­მო­ი­ყე­ნონ Social Bakers ისე, რომ ამან სარ­გე­ბე­ლი მო­უ­ტა­ნოს, გა­ი­გე­ბენ, თუ რო­დის აქვთ უკე­თე­სი შან­სი მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე სა­კუ­თა­რი ხმა სწო­რად მი­ი­ტა­ნონ, გა­ეც­ნო­ბი­ან მყიდ­ვე­ლო­ბი­თი ციკ­ლის ეტა­პებს, თი­თო­ე­ულ ეტაპ­ზე რა უნდა გა­ით­ვა­ლის­წი­ნონ, რა იქ­ნე­ბა მათ­თვის მომ­გე­ბი­ა­ნი. სა­ბო­ლო­ოდ კი სტუ­დენ­ტე­ბი მიხ­ვდე­ბი­ან, რო­გორ გა­მო­ი­ყე­ნონ სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია თა­ვი­სი პრო­დუქ­ტის რეკ­ლა­მის­თვის და ამის პრაქ­ტი­კა­ში გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა­საც შეძ­ლე­ბენ,“ – გან­მარ­ტავს გი­ორ­გი კენ­ჭუ­აშ­ვი­ლი.

კურ­სი 3 მა­ისს და­ი­წყე­ბა და 5 კვი­რის გან­მავ­ლო­ბა­ში გაგ­რძელ­დე­ბა. სა­მო­მავ­ლოდ კურ­სის გან­მე­ო­რე­ბით ჩა­ტა­რე­ბაც იგეგ­მე­ბა.

  • Share:
magda

Previous post

ადამიანური კაპიტალის ინდექსის კვლევის შედეგების პრეზენტაცია BTU-ში გაიმართა
მაისი 14, 2019

Next post

კომპანია HP BTU-სთან თანამშრომლობის არეალს აფართოებს
მაისი 14, 2019

You may also like

276122891_1582309852153280_4962124721928552073_n
ეკონომიკის ისტორია & პანდემიები, ომები და ფინანსური ბაზრები
1 ივლისი, 2022
Newsletter
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი | Newsletter 2022
30 ივნისი, 2022
ladosirdadze
BTU-ს ასოცირებული პროფესორის სწავლების მეთოდებმა საერთაშორისო კონკურსში გაიმარჯვა და სწავლების საუკეთესო პრაქტიკის ჯილდო მოიპოვა
27 ივნისი, 2022

BTU-ს ინიციატივით და სრული დაფინანსებით, უნივერსალური კადრების გადამზადების პროგრამა იწყება

BTU-ს ფინანსების საბაკალავრო პროგრამამ ACCA აკრედიტაცია მიიღო

დემო დღე მომავალი მაგისტრანტებისთვის

ანდრო გოცირიძის ვორქშოფი – ,,უსაფრთხო ინტერნეტი და კიბერ ჰიგიენა”

ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 2016 წლის 16 სექტემბერს დაარსდა.

  • თბილისი 0162, საქართველო ი.ჭავჭავაძის გამზირი N82
  • (+995 32) 2 195 015
სტუდენტის რუკა
FAQ

შემოგვიერთდით

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
სიახლეების გამოწერა

 

Copyright © 2021 - BTU

  • Virtual Tour
  • ვირტუალური ტური
  • ცოდნის ბანკი
  • ESx კურსები
  • Covid-19